مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-10فرهنگي

برگزاری جشنواره «حوا» با اکران 7 فیلم در شیراز


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری جشنواره «حوا» با اکران هفت فیلم سینمایی، 15 فیلم کوتاه و هشت مستند خبر داد.

- شیراز- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری جشنواره حوا با اکران هفت فیلم سینمایی، 15 فیلم کوتاه و هشت مستند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید رسول موسوی نژادیان بیان کرد: جشنواره حوا به صورت روزانه چهار سانس و در مجموع 15 نوبت اکران داشته و آیین اختتامیه این جشنواره نیز شامگاه جمعه برگزار می شود.

وی افزود: اسماء، پرتاب ناگهانی، یک حلقه معمولی، تی یره، 323 ماه و چند هفته و چند روز، اتاق عقد، باشه برای فردا، وضعیت اورژانسی، یک به توان بی نهایت، نشنیدن، لیلا، محافظ مادرم، مرگ پروانه و جان داد از جمله فیلم های کوتاهی هستند که در قالب جشنواره حوا اکران خواهند شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: هیچ کس منتظرت نیست، بانو، واهگ، دیوارهای نخی، چشم ها دست ها، گالین، کل فاطمه و لوتوس هشت مستندی است که در جشنواره حوا شیراز به نمایش در می آید.

موسوی نژادیان افزود: حوا، هوک، شهربانو، کاپیتان، سرهنگ ثریا، اخت الرضا و هفت بهار نارنج فیلم های آماده اکران در جشنواره سینمایی حوا در شیراز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «حوا» با اکران 7 فیلم در شیراز

برگزاری جشنواره «حوا» با اکران 7 فیلم در شیراز