مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-02دانش

سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، زلفی گل در این حکم آورده است؛ انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبرد های اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی امیررضا شاهانی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، زلفی گل در این حکم آورده است؛ انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبرد های اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرز های دانش و دست یابی به مرجعیت و دیپلماسی علمی به انجام رسانید.

امیر رضا شاهانی (زاده تهران_1349) عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با مرتبه علمی استاد در رشته مهندسی مکانیک است.

از سوابق مدیریتی و اجرایی دکتر شاهانی می توان به مسئولیت هایی، چون معاون آموزشی و مدیرکل پژوهش و ارتباط با صنعتدانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، معاون زیربنایی و امور تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد

سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد