مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-14سياسي

صدای اتحاد از شورای شهر اردبیل شنیده می شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برخلاف دوره های قبل صدا اتحاد و همدلی در راستای توسعه و عمران شهری از شورای شهر اردبیل شنیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح پارک بزرگ شهدای بعثت در اردبیل اظهار کرد: ما با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، مدافعان حرم و شهدای انقلاب امروز شاهد بهره برداری و افتتاح پروژه بزرگ پارک شهدای بعثت هستیم که جای افتخار و مباهات دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل در احداث پروژه های بزرگ شهری تلاش های گسترده ای از خود نشان داده است، تصریح کرد: ما امروز صدای اتحاد و همدلی را از شورای شهر اردبیل می شنویم و برخلاف دوره های قبل کار، تلاش، لایحه و مصوبه در این دوره از شورای شهر کارساز و کارگشای عمران شهری است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث تقاطع های غیرهمسطح، پل ها، آسفالت ریزی، حمل و نقل شهری، بازنگری طرح تفصیلی شهر اردبیل و… نشان از کار و تلاش در چهار نقطه استان اردبیل است و ما از شمال تا جنوب و شرق و غرب این شهر شاهد توزیع متوازن اعتبارات هستیم.

نیکزاد با بیان اینکه امروز زمان اتحاد و همدلی نمایندگان مجلس است تا بتوانیم در فرصت پیش آمده خدمت، اردبیل را به جایگاه اصلی و واقعی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای اتحاد از شورای شهر اردبیل شنیده می شود

صدای اتحاد از شورای شهر اردبیل شنیده می شود