مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-09سياسي

حضور سلایق مختلف سیاسی در جشن عید غدیر


دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت:در جشن غدیر مردم از قشرهای گوناگون عرق خود را به اسلام، امیرالمومنین، مبانی دینی و اتحاد کشور با پوشش ها و گرایش های فکری و سیاسی مختلف، - نشان دادند.

  علی کیهانیان دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفتگو با مهر و در خصوص برگزاری جشن راهپیمایی غدیر، گفت: در جشن غدیر مردم از قشرهای گوناگون عرق خود را به اسلام، امیرالمومنین، مبانی دینی و اتحاد کشور با پوشش ها و گرایش های فکری و سیاسی مختلف، نشان دادند.

وی افزود: انعکاس این مراسم ها به عنوان نمادی از تمدن ما از کشور خارج می شود و برای محبان حضرت علی (ع) در سایر کشورها یک الگو می شود.

کارناوال های برخی کشورها جناحی و فاقد مبانی معنوی است دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به تفاوت جشن های ایرانی با کارناوال های برخی کشورها، اظهار داشت: تفاوت برنامه ها و مراسم های ملی و مذهبی ایران با دیگر کارناوال هایی که در برخی کشورها برگزار می شود، این است که آنها مختص اشخاص یا برخی گروه ها و جناح ها است و به لحاظ ساختاری از مبانی معنوی لازم برخوردار نیست اما مراسم هایی که در کشورمان از جشن و عید امامت عید غدیر، نیمه شعبان و ایام محرم شکل می گیرد، اینگونه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سلایق مختلف سیاسی در جشن عید غدیر

حضور سلایق مختلف سیاسی در جشن عید غدیر