مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-06سياسي

انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغ فرهنگی سطح جهان فعالانه عمل کرد


معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با بیان این که انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغ جهانی فعالانه عمل کرده است، گفت: انقلاب اسلامی هیمنه استکبار را شکسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ملانوری عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سطح کشور برنامه هایی در حوزه اعزام مبلغ و برنامه های تبلیغ داریم، گفت: طرح هجرت از جمله برنامه هاست در قالب این طرح مبلغان حوزه علمیه برای مدیریت مساجد در سطح کشور اعزام می شوند.

وی با اظهار این که در طرح تبلیغ هجرت مبلغان به صورت تمام وقت، ساعتی و پاره وقت اعزام می شوند، گفت در طرح هجرت، در طرح مسجد در تراز اسلام و انقلاب اسلامی اجرا می شود.

حجت الاسلام با بیان اینکه طرح در تبلیغ در فضای مجازی از دیگر طرح های معاونت تبلیغی و فرهنگی است، اظهار داشت: در حال حاضر مراکز تبلیغ مجازی در 11 استان کشور وجود دارد و به تولید و نشر و گسترش محتوای مجازی می پردازند.

حجت الاسلام ملانوری تبلیغ تخصصی را شامل تبلیغ در ساحل دریا، جنگل، بیمارستان ها، میان اصناف و بازاریان و غیره ذکر کرد و گفت: طرح هجرت دائمی است و کسانی که اعزام می شوند یک سال در محل اجرای طرح می مانند.

وی با بیان اینکه طرح امین 9 ماهه است اما طرح های تبلیغی تخصصی در در تمام طول سال انجام می شود، گفت: در طرح هجرت کسانی که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغ فرهنگی سطح جهان فعالانه عمل کرد

انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغ فرهنگی سطح جهان فعالانه عمل کرد