مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-26دانش

آخرین خبر از دانشکده بهداشت میناب و پرستاری بندرلنگه


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجوز دانشکده بهداشت میناب و مجوز دانشکده پرستاری بندرلنگه با سه رشته تحصیلی پرستاری، مامایی و فوریت های پزشکی گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز بااشاره به اینکه مراکز آموزشی میناب و بندرلنگه تک رشته ای بوده که با توجه به سند بالادستی آمایش سرزمینی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیاز منطقه، مجوز دانشکده بهداشت میناب و مجوز دانشکده پرستاری بندرلنگه با سه رشته تحصیلی پرستاری، مامایی و فوریت های پزشکی گرفته شد.

وی افزود: توسعه زیرساخت های آموزشی شرق و غرب دانشگاه علوم پزشکی به مرکزیت بندرلنگه در غرب و میناب در شرق هرمزگان در دست اجراست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام اینکه فراخوان جذب هیأت علمی مورد نیاز این دانشکده ها در دستور کار دانشگاه و وزارت بهداشت و درمان است، اضافه کرد: 2 نفر هیأت علمی تا کنون برای دانشکده بندرلنگه جذب شده و همچنین برای دانشکده میناب فراخوان جذب هیأت علمی اعلام شده است.

وی افزود: گروه بُرد پرستاری و گروه بُرد مامایی وزارت بهداشت توان علمی این دانشکده ها را در تربیت نیروی متخصص پرستار و ماما تایید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از دانشکده بهداشت میناب و پرستاری بندرلنگه

آخرین خبر از دانشکده بهداشت میناب و پرستاری بندرلنگه