مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-09سياسي

توصیه های رییس کل دادگستری کردستان به مطالبه گران استان


در مطالبه گری ملاحظات شرعی و قانونی و همچنین مصالح نظام را در نظر گرفته شود و از کلی گویی اجتناب ورزیده و لزوما مستند و عالمانه نقد و مطالبه گری کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی عصر امروز در دیدار با اعضای مجمع مطالبه گران قرارگاه بقیه الله استان کردستان اظهار داشت: گفتمان مطالبه گری باید همراه با بیان مصداق بوده و از کلی گویی اجتناب شود.

رییس کل دادگستری کردستان مطالبه گری را نوعی نظارت مردمی دانست و تصریح کرد: موضوع نظارت های مردمی در آموزه های دینی و فرامین حکومتی حضرت امیرالمومنین علی (ع) وجود دارد که بالاترین شکل آن را می توان در عهدنامه مالک اشتر ملاحظه کرد.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ملاک عملکرد برای تمامی سازمان ها و دستگاه های کشور باید خروجی و نتیجه باشد.

حسینی خطاب به اعضای مجمع مطالبه گران قرارگاه بقیه الله استان بیان داشت: در جمع آوری اطلاعات حتما وظایف قوای سه گانه و دستگاه ها را تفکیک کنید و برای ارجاع یک موضوع و صحت و سقم آن، ابتدا آن را توسط اعضای خود مورد بررسی و مشورت قرار دهید و سپس به دستگاه یا ارگان مربوطه ارجاع دهید.

حجت الاسلام حسینی بر لزوم تفکیک مطالبات ملی و استانی تاکید و خاطرنشان کرد: در مطالبه گری ملاحظات شرعی و قانونی و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های رییس کل دادگستری کردستان به مطالبه گران استان

توصیه های رییس کل دادگستری کردستان به مطالبه گران استان