مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-16اقتصادي

معرفی طرح های گرافیکی استقبال از مهر و بازگشایی مدارس


آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس یکی از موضوعات مهم در ایران است که نیاز به طراحی بنر و پوستر و نصب آن در مدارس و سطح شهر دارد.

- طرح دات آی آر مرجع دانلود طرح لایه باز بنر بازگشایی مدارس و بنر آغاز سال تحصیلی جدید آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس یکی از موضوعات مهم در ایران است که نیاز به طراحی بنر و پوستر و نصب آن در مدارس و سطح شهر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از طرح دات آی آر، چاپخانه ها و طراحان می توانند فایل لایه باز بنر بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت های ارائه دهنده طرح لایه باز مانند طرح دات آی آر خریداری کنند.

معرفی مجموعه طرح های آماده گرافیکی برای استقبال از مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید روز اول مهر یکی از خاطره انگیزترین روزها برای دانش آموزان و دانشجویان است، به ویژه برای دانش آموزانی که برای اولین بار تجربه جدیدی از جهان به دست می آورند.

آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس یکی از موضوعات مهم در ایران است بنابراین همزمان با اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، چاپخانه ها به چاپ طرح های سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس می پردازند.

طراحی و چاپ بنر استقبال از مهر و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید یکی از خدمات ویژه مراکز چاپ است که در بیشتر موارد، با بهترین کیفیت در کمترین زمان به صورت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی طرح های گرافیکی استقبال از مهر و بازگشایی مدارس

معرفی طرح های گرافیکی استقبال از مهر و بازگشایی مدارس