مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-11اقتصادي

«30 سیب»؛ ویژه برنامه ای برای توسعه فرهنگ تغذیه سالم


رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان از اجرای برنامه 30 سیب به منظور توسعه فرهنگ تغذیه سالم در مناطق 15 گانه اصفهان خبر داد و گفت: در این برنامه تلاش می شود مشاوره های تخصصی تغذیه توسط متخصصان، - ایسنا/اصفهان رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان از اجرای برنامه 30 سیب به منظور توسعه فرهنگ تغذیه سالم در مناطق 15 گانه اصفهان خبر داد و گفت: در این برنامه تلاش می شود مشاوره های تخصصی تغذیه توسط متخصصان، به عموم شهروندان، ارائه شود.

هاجر ابراهیمی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز برنامه 30 سیب ، اظهار کرد: این برنامه به منظور توسعه فرهنگ تغذیه سالم از 10 تیرماه، در قالب 15 برنامه در مناطق 15 گانه شهر اصفهان تا 23 تیرماه اجرا خواهد شد و تلاش می شود شهروندان در مناطق مختلف شهر با اصول تغذیه سالم آشنا شوند.

وی در خصوص این برنامه شاد و مفرح، توضیخ داد: برنامه 30 سیب برای دومین سال پیاپی است که در شهر اصفهان اجرا می شود، سال گذشته این برنامه در 30 نقطه شهر اجرا شد که بازخوردهای بسیار خوبی به همراه داشت و امسال نیز اجرای این برنامه با تغییراتی جدید اجرا می شود تا مردم شهر با اصول تغذیه سالم آشنا شوند.

رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان، تصریح کرد: در این برنامه ها، تلاش می شود با اجرای نمایش های جذاب و دیدنی با حضور ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«30 سیب»؛ ویژه برنامه ای برای توسعه فرهنگ تغذیه سالم

«30 سیب»؛ ویژه برنامه ای برای توسعه فرهنگ تغذیه سالم