مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-12اقتصادي

لزوم اهتمام جدی مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی


مدیریت شهری قزوین با توجه به محدودیت فصل کاری بایستی در اجرای پروژه های عمرانی و هزینه کرد اعتبارات در این حوزه اهتمام جدی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرج اله فصیحی رامندی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی تکالیف شهرداری در روکش بودجه مصوب ابلاغی با بیان این مطلب اظهار کرد: بودجه عمرانی شهرداری قزوین در سال جاری حدود دو هزار میلیارد تومان می باشد که اگر این رقم را به 12 ماه سال تقسیم نماییم باید طی سه ماه سال جاری حدود 500 میلیارد تومان اعتبار در این بخش هزینه می شد که به نظر می رسد این رقم محقق نشده است.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین باید در حوزه پروژه های عمرانی تلاش بیشتری نماید افزود: بایستی در این حوزه مدیریت شهری قزوین پروژه های متعددی را اجرا نماید و اعتبارات عمرانی را متناسب با آنها هزینه کند.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این جلسه که پیرامون بحث در خصوص پروژه احداث بوستان قرادآباد بود گفت: لازم است تا مجوز قانونی در خصوص احداث این بوستان باغستانی از سوی نهادها و دستگاه های مربوطه دریافت شود و در مرحله بعد رفع معارضات در محدوده اجرای این بوستان نیز صورت گیرد تا بتوانیم در مورد تأمین اعتبار آن تصمیم گیری نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اهتمام جدی مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی

لزوم اهتمام جدی مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی