مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:112023-07-14سياسي

امام جمعه شبانکاره: مراسم تشییع بدون تجمل برگزار شود


در مراسم تشییع از تجملات باید پرهیز کرد؛ با توجه به گرانی سرسام آور اجناس و مطالبه عموم مردم از صاحبان عزا خواهشمندیم که پذیرایی ها در حد یک آب معدنی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه های نمازجمعه این هفته شبانکاره اظهار داشت: شورای نگهبان تضمین کننده ادامه حیات اسلامیِ این نظام مقدس است و امروز آن چیزی که اهمیتش بیشتر از چیزهای دیگر است، حفظ اسلامیت این نهضت است.

وی با بیان اینکه مسأله شورای نگهبان در قانون اساسی کشور ما، یک مسأله بسیار مهم و بزرگ و منحصر به فرد است، افزود: آنجایی که اصلی از اصول قانون اساسی به دلیلی مورد ابهام قرار می گیرد، نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است و اعتبار نظر شورای نگهبان، هم وزن اعتبار اصل قانون اساسی است.

خطیب نماز جمعه شبانکاره با اشاره به سفر رییس جمهور به آفریقا، عنوان کرد: این دسته از سفرها می تواند برای ایران فرصت های متعدد سرمایه گذاری و سودآوری داشته باشد و مقصد صادرات صنایع مختلف ما شود و بسیاری از نیازها و حتی ارزآوری داشته باشد.

پردل با اشاره به اینکه مردم در همه صحنه های مهم و حساس حضور دارند، افزود: نمونه اش همین نماز جمعه است که با وجود گرمای شدید، مردم حضور ارزشمند و با شکوه دارند و ای کاش مسئولان هم کنار و در بین مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شبانکاره: مراسم تشییع بدون تجمل برگزار شود

امام جمعه شبانکاره: مراسم تشییع بدون تجمل برگزار شود