مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-09فرهنگي

جشنواره موسیقی نواحی در استان کرمان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از 21 تا 23 تیرماه جاری در تالار فرهنگ و هنر کرمان میزبان استان های منطقه پنج شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران خواهیم بود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از 21 تا 23 تیرماه جاری در تالار فرهنگ و هنر کرمان میزبان استان های منطقه پنج شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران خواهیم بود.

محسن روحی امروز 18 تیرماه در نشست خبری اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران بر اساس تصمیم وزارتخانه و در راستای عدالت فرهنگی به صورت منطقه ای برگزار می شود و کرمان میزبان منطقه پنجم جشنواره است.

وی افزود: 14 گروه و 62 هنرمند در این رویداد ملی حضور دارند و این دوره جشنواره با شعار ایران فرهنگی، وحدت در کثرت موسیقایی به مدت سه روز از 21 تا 23 تیرماه جاری در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می شود.

روحی بیان کرد: شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور شش استان کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان در سه بخش اجرای صحنه ای (بر اساس وحدت سنت های اقوام و تنوع موسیقایی و برپایه خلاقیت های موسیقی با اصالت)، بخش پژوهشی و بخش جنبی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی نواحی در استان کرمان

جشنواره موسیقی نواحی در استان کرمان