مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-08بين الملل

جزییات استفاده تل آویو از پهپادهای انتحاری و کوادکوپترها در حمله به جنین


رسانه های صهیونیستی جزییات جدیدی از حمله اخیر تل آویو به جنین و انواع پهپادها و کوادکوپترهای استفاده شده در این تجاوز منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه صهیونیستی واللا ، امروز (شنبه، 8 جولای)، فاش کرد که در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به جنین از چهار نوع پهپاد و کوادکوپتر استفاده شد که مهمترین آن ماتریکس 300 بود.

تجاوز گسترده و همه جانبه رژیم صهیونیستی به شهر جنین از بامداد روز دوشنبه (3 جولای) آغاز شد و 48 ساعت ادامه یافت.

تجاوزی که علاوه بر ویرانگری بی سابقه در جنین و اسارت 120 فلسطینی، که به شهادت 12 نفر و جراحت بیش از 140 تن دیگر منجر شد.

نیروهای مقاومت نیز موفق شدند شمار زیادی از خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را نابود کردند و به اعتراف رژیم صهیونیستی یک نظامی اسراییلی در جریان این حمله کشته شد و نیروهای مقاومت موفق شدند دست کم پنج کوادکوپتر این رژیم را سرنگون کنند.

  روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نیز روز گذشته، جزییات جدیدی از سلاح های پیشرفته ارتش رژیم صهیونیستی در حمله همه جانبه زمینی و هوایی اخیر به جنین و اردوگاهش فاش کرد.

این روزنامه طی گزارشی به قلم یوآو زیتون ، نوشت: ارتش اسراییل در حمله به اردوگاه جنین از پهپادهای انتحاری از نوع ماعوز استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استفاده تل آویو از پهپادهای انتحاری و کوادکوپترها در حمله به جنین

جزییات استفاده تل آویو از پهپادهای انتحاری و کوادکوپترها در حمله به جنین