مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-30سياسي

گلایه امام جمعه موقت گچساران از وضعیت مصلا


فضای مصلای نماز جمعه این شهرستان با وجود گرمای نزدیک به 59 درجه برای اقامه نمازها مناسب نیست ان شاءالله فریاد نمازگزاران را به گوش مسئولان می رسانیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام محمد سعید رشیدی کیا، در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: قرآن کریم نسخه ای دارد که استفاده از آن ها باعث سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود پس مؤمنین باید پرهیزگار (رعایت تقوا) باشند، دوم وسیله هدایت و نجات انسان است که همانا اهل بیت علیهم السلام هستند و سوم نیز جهاد درراه خدا است و انسان عاقل باید این سه موضوع را کنار هم داشته باشد تا رستگار شود.

وی افزود: امام علی علیه السلام در روایتی می فرمایند که ای مؤمنین به توشه تقوا بیشتر از توشه مال دنیا نیازمند هستید و دنیا هرچقدر هم طولانی باشد تمام می شود، اما آخرت سرای ابدی است و بایستی توشه ای سنگین برداشته شود پس تقواپیشه کنید چراکه تقوا اخلاق پیامبران است.

حجت الاسلام رشیدی کیا ادامه داد: یکشنبه 11 تیرماه سالروز شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب به دست منافقین در سال 61 است، منافقین دست به جنایات بی شماری علیه ملت بزرگ ایران زدند و امروز هم شبانه روز در حال سیاه نمایی، تفرقه افکنی و سم پاشی در فضای مجازی باهدف ناامیدی نسل جوان کشورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه موقت گچساران از وضعیت مصلا

گلایه امام جمعه موقت گچساران از وضعیت مصلا