مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-30سياسي

با ظرفیت هایی که داریم نباید جوان بیکار داشته باشیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف، گفت: با وجود این همه ظرفیت نباید جوان بیکار داشته باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف، گفت: با وجود این همه ظرفیت نباید جوان بیکار داشته باشیم.

آیت الله مصطفی علما امروز(9تیر) در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف گفت: کشور ما روی زر خوابیده و ظرفیت های زیادی در بخش های مختلف و از جمله در حوزه صنایع و معادن دارد.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی پر از معادن ارزشمند است، گفت: باید از ظرفیت این معادن برای اشتغالزایی جوانان استفاده کنیم.

علما تاکید کرد: با این همه پتانسیل نباید جوان بیکار داشته باشیم ومسئولان باید با کار مضاعف زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: با ظرفیت های فراوانی که در بخش های مختلف داریم همه مردم باید در رفاه باشند.

علما در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت الله صدوقی گفت: آیت الله صدوقی به گردن انقلاب و نظام حق دارد و باید جامعه به ویژه جوانان را با امثال این شهید بزرگ آشنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ظرفیت هایی که داریم نباید جوان بیکار داشته باشیم

با ظرفیت هایی که داریم نباید جوان بیکار داشته باشیم