مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-21سياسي

انتصابات غیر قانونی منکر است و باید با آن مقابله شود


شهرکرد_ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: هرگونه انتصابات غیر قانونی منکر است و باید با آن مقابله شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابوالفضل احمدی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: مقوله امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین خطاب اجتماعی است که همه ما موظف به انجام آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید همه آحاد جامعه اهل امر به معروف و نهی از منکر باشند تصریح کرد: نباید مردم نسبت به ارزش های اسلامی بی تفاوت باشند چرا که این بی تفاوتی زنگ خطر برای اسلام است.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: مهم ترین عامل شهادت امام حسین (ع) بی تفاوتی مردم و ترک امر به معروف و نهی از منکر در آن زمان بود، اگر جامعه ای نسبت به این مسئله بی تفاوت شد، به سمت سقوط پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه خطر همیشه امت اسلامی را تهدید می کند گفت: امروز اگر بخواهیم انقلاب اسلامی به هدف خود برسد باید جامعه به امر به معروف و نهی از منکر پایبند باشد.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: جامعه باید نسبت به مسائل اجتماعی مسئولیت پذیر، نسبت به عملکرد مسئولان خود نظارت داشته باشد، تذکر دهد و فرقی هم نمی کند مسئول در چه رده ای باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات غیر قانونی منکر است و باید با آن مقابله شود

انتصابات غیر قانونی منکر است و باید با آن مقابله شود