مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-04سياسي

سازه جدید دریایی در جنوب کشور رونمایی خواهد شد


هم اکنون در جنوب کشور، همکاران ما مشغول به آب اندازی یکی از سازه های دریایی ساخته شده توسط وزات دفاع هستند.

- جانشین سازمان صنایع دریایی گفت: هم اکنون در جنوب کشور، همکاران ما مشغول به آب اندازی یکی از سازه های دریایی ساخته شده توسط وزات دفاع هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منوچهر علیپور مشاور وزیر دفاع و جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع یک مجموعه منسجم و نظام مند با ماموریت های بسیار ویژه در عرصه دریا است.

مشاور وزیر دفاع با بیان اینکه سازمان صنایع دریایی با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در سال 1387 و با ساختاری بسیار پیشرفته و منسجم ایجاد شد، افزود: این سازمان یکی از سازمان های صنعتی این وزارت خانه است که با وظیفه پشتیبانی از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی، نیروی دریایی مقتدر سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و دریابانی فراجا در عرصه دریا فعالیت می کند که البته با توجه به ظرفیت این سازمان، خدماتی در بخش خصوصی و در سطح ملی نیز ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از 4 گروه بن سازه سطحی، زیر سطحی، اثر سطحی و تندرو تشکیل شده است اظهار داشت: هر کدام از این گروه ها به صورت تخصصی از ایده تا وارهایی را انجام می دهند که سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازه جدید دریایی در جنوب کشور رونمایی خواهد شد

سازه جدید دریایی در جنوب کشور رونمایی خواهد شد