مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-28حوادث

اعزام تیم 8 نفره غواصان به رودخانه «خرسان» / جوان 18 ساله غرق شد


یاسوج_ رییس سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: تیم 8 نفره غواصان آتش نشانی با هدف جستجوی پیکر جوان 18 ساله غرق شده در رودخانه «خرسان» اعزام شد.

- یاسوج_ رییس سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: تیم 8 نفره غواصان آتش نشانی با هدف جستجوی پیکر جوان 18 ساله غرق شده در رودخانه خرسان اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رستمی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با توجه به غرق شدگی جوان 18 ساله در رودخانه خرسان، طی دو روز و به مدت 48 ساعت، عملیات جست و جو با تیم 8 نفره غواصی را برای یافتن جسد این جوان انجام داده ایم، اما تاکنون جسد پیدا نشده است.

وی ابراز داشت: طبق گفته اهالی این جوان 18 ساله به دلیل آشنا نبودن به فن شنا و وحشی بودن رودخانه در روز دوم تیرماه در رودخانه خرسان غرق شد و تاکنون تلاش ها برای پیدا کردن جسدش بی نتیجه بوده است.

رستمی با بیان اینکه رودخانه خرسان بزرگ، وحشی و خروشان است، گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته تاکنون موفق به پیدا کردن جسد این جوان نشدیم.

وی افزود: عملیات جست و جو توسط سایر تیم ها و هلال احمر همچنان ادامه دارد و به فرماندار، بخشدار، دهیار و اهالی منطقه اعلام کردیم آمادگی برای اعزام دوباره تیم غواصی به محل را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم 8 نفره غواصان به رودخانه «خرسان» / جوان 18 ساله غرق شد

اعزام تیم 8 نفره غواصان به رودخانه «خرسان» / جوان 18 ساله غرق شد