مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:352023-06-26سياسي

شهدای دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ کشور در دفاع از تمامیت ارضی هستند


راوی دوران دفاع مقدس، نقش شهدا در دفاع از تمامیت ارضی کشور را نقطه عطف تاریخ دانست و گفت: اخلاص و شجاعت شهدا نبردی نابرابر را به دفاع از عزت و شرف هر ایرانی منتهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد احمدیان بعد از ظهر دوشنبه در یادواره 164 شهید فرهنگی و 850 شهید دانش آموز گیلان در رشت، نقش شهدا در دفاع از تمامیت ارضی کشور را نقطه عطف تاریخ دانست و گفت: اخلاص و شجاعت شهدا نبردی نابرابر را به دفاع از عزت و شرف هر ایرانی منتهی کرد و نقشه های شوم زیاده خواهان عالم را بی اثر کرد.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد، افزود: جنگ امروز فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی است تا ذهن جوانان خلاق و آینده ساز کشور را از حقایق تعالی بخش این سرزمین منحرف کند.

وی با تاکید بر حفظ بصیرت و تعمق و تأمل در حماسه های بی بدیل دوران دفاع مقدس گفت: اگر جوانان از باطن شوم دشمنان با خبر شوند، اتحاد ملی تقویت شده و آینده ای پر افتخار رقم می خورد.

محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این مراسم برگزاری این یادواره را زمینه ای برای برپایی دومین کنگره ی ملی 8 هزار شهید گیلان در سال آینده عنوان کرد و افزود: تا پایان امسال 3 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در استان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ کشور در دفاع از تمامیت ارضی هستند

شهدای دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ کشور در دفاع از تمامیت ارضی هستند