مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-11بين الملل

روسیه: ترکیه در حال تبدیل شدن به کشوری غیر دوست است


نماینده ارشد شورای فدراسیون روسیه گفت، ترکیه به دلیل سیاست هایش نسبت به شبه نظامیان گروه افراطی آزوف و مسیر پیوستن اوکراین به ناتو، در حال از بین بردن دوستی خود با مسکو و پیوستن به جرگه کشورهای غیردوست است.

- نماینده ارشد شورای فدراسیون روسیه گفت، ترکیه به دلیل سیاست هایش نسبت به شبه نظامیان گروه افراطی آزوف و مسیر پیوستن اوکراین به ناتو، در حال از بین بردن دوستی خود با مسکو و پیوستن به جرگه کشورهای غیردوست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته خبرگزاری تاس، ویکتور بوندارف، رییس کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه، ترکیه را متهم کرد به این که با توجه به سیاست هایش نسبت به نقل وانتقال فرماندهان گروه افراطی آزوف و حمایتش از مسیر پیوستن اوکراین به ائتلاف ناتو دارد تبدیل به کشوری غیر دوست می شود.

به گفته این قانونگذار ارشد روسیه، ترکیه و روسیه توافق کرده بودند که شبه نظامیان افراطی آزوف تا پایان جنگ اوکراین در ترکیه باقی بمانند اما حالا آنها به خانه برگشته اند.

او همچنین از ترکیه به سبب حمایتش از مسیر پیوستن اوکراین به ائتلاف آتلانتیک شمالی انتقاد کرد.

بوندارف تصریح کرد: نقل و انتقال فرماندهان گروه شبه نظامی آزوف از خاک ترکیه به کی یف منجر به نقض توافقات حاصل شده میان دو کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: ترکیه در حال تبدیل شدن به کشوری غیر دوست است

روسیه: ترکیه در حال تبدیل شدن به کشوری غیر دوست است