مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-21سياسي

همایش شیرخوارگان حسینی در بهاباد یزد برگزار شد


همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی با عزاداری مادران و کودکان خردسال به یاد طفل شهید کربلا، علی اصغر(ع) در حسینیه محمد آباد، - یزد- همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی با عزاداری مادران و کودکان خردسال به یاد طفل شهید کربلا، علی اصغر(ع) در حسینیه محمد آباد، مهدیه و حسینیه صاحب الزمان(عج) بهاباد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مادران سوگوار با بستن سربندهای سبز و قرمز رنگ با عنوان یا حسین(ع) بر پیشانی شیرخوارگان خود به عزاداری برای سرور و سالار شهیدان، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و شهدای کربلا پرداختند.

حضور شمار زیادی از طفلان در آغوش مادران خود و خواندن لالایی به یاد طفل شیرخوار امام حسین (ع) صحنه هایی حزن انگیز به این آیین بخشیده بود.

در این همایش تعدادی از مادران نیز گهواره حضرت علی اصغر (ع) را به طور نمادین در بین جمعیت به حرکت در آوردند که حال و هوایی خاص به این مراسم داد.

در این مراسم حجت الاسلام سید مرتضی موسوی یکی از روحانیون حوزه علمیه قم در سخنانی با تسلیت سالروز شهادت علی اصغر(ع)، نهضت عاشورا را احیا کننده دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با قیام خونین کربلا به مردم دنیا درس آزادگی داد که این درس بزرگ همواره الگویی ارزشمند در بیداری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شیرخوارگان حسینی در بهاباد یزد برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی در بهاباد یزد برگزار شد