مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-08سياسي

اعزام هیئت تجاری دانش بنیان و استارتاپی به برزیل


رییس کمیسیون اقتصاد دانش بنیان و کسب و کارهای استارتاپی اتاق مشترک ایران و برزیل گفت: در نظر داریم با همراهی و پشتیبانی متولیان زیست بوم فناوری و نوآوری هیئتی از کسب و کارهای دانش بنیان و استارت آپی را به برزیل اعزام کنیم.

- رییس کمیسیون اقتصاد دانش بنیان و کسب و کارهای استارتاپی اتاق مشترک ایران و برزیل گفت: در نظر داریم با همراهی و پشتیبانی متولیان زیست بوم فناوری و نوآوری هیئتی از کسب و کارهای دانش بنیان و استارت آپی را به برزیل اعزام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی غلامی - رییس کمیسیون اقتصاد دانش بنیان و کسب و کارهای استارتاپی اتاق مشترک ایران و برزیل - در جلسه مشترک با کارگزاران فعال در حوزه تسهیل گری شرکت های دانش بنیان گفت: یکی از برنامه های کمیسیون اقتصاد دانش بنیان و کسب و کارهای استارتاپی اتاق ایران و برزیل ایجاد تعامل بین زیست بوم دانش بنیان ایران و منطقه آمریکای لاتین از طریق برزیل خواهد بود؛ از این رو با تعاملات و رایزنی های صورت پذیرفته اولین هیئت دانش بنیان شامل فناوران و نخبگان فعال در حوزه کارآفرینی فناورانه به برزیل اعزام خواهند شد .

غلامی با اشاره به اینکه رویکرد ما در این حوزه تخصص است که با فعالان حوزه فناورانه کشاورزی آغاز خواهد شد تصریح کرد: همراهی که مابین صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیئت تجاری دانش بنیان و استارتاپی به برزیل

اعزام هیئت تجاری دانش بنیان و استارتاپی به برزیل