مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:102023-06-24سياسي

فعالیت 20 خانه عالم در مناطق روستایی خوسف/ساماندهی 90 هیئت مذهبی


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به جوامع روستایی، 20 باب خانه عالم در روستاها و مناطق محروم احداث و تجهیز شده است.

- حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد در گفت و گو با مهر با اشاره به فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خوسف بیان کرد: با پیگیری های انجام شده، سالانه 300 روحانی در مناسبت های مذهبی و ملی به روستاها اعزام می شوند.

وی بیان کرد: همچنین در راستای خدمت رسانی بهتر به جوامع روستایی، 20 باب خانه عالم در روستاها و مناطق محروم احداث و تجهیز شده و به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام سهرابی نژاد افتتاح و راه اندازی 30 دارالقران شهری و روستایی در سطح شهرستان خوسف و ساماندهی و کددار نمودن 90 هیئت مذهبی را اقدامات انجام شده دانست و گفت: ساماندهی 85 نفر از مداحان، تأسیس پنج کانون فرهنگی و تبلیغی و شناسایی و حمایت فرهنگی از 170 مسجد از دیگر فعالیت ها این اداره است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف از راه اندازی 12 کتابخانه شبستان مساجد خبر داد و گفت: اقامه 60 مورد نماز جماعت با همکاری برادران و خواهران طلبه در مساجد، مدارس و ادارت هم از برنامه های حوزه اعزام مبلغ این اداره است.

حجت الاسلام سهرابی نژاد اظهار کرد: ساختمان دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی با 500 متر زیر بنا در دو طبقه هم اکنون 85


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 20 خانه عالم در مناطق روستایی خوسف/ساماندهی 90 هیئت مذهبی

فعالیت 20 خانه عالم در مناطق روستایی خوسف/ساماندهی 90 هیئت مذهبی