مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-15سياسي

لزوم نگاه ویژه مسئولان به حل مشکل فاضلاب آستارا


رییس شورای اسلامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه پروژه فاضلاب آستارا نیازمند بودجه کلان ملی است، گفت: مسئولان نگاه ویژه ای به این پروژه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاشین کمالی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشستی که اعضای شورای اسلامی شهرستان با رییس و کارشناس اداره آب و فاضلاب آستارا طی هفته گذشته در محل این شورا برگزار شد پیگیری پروژه نیمه کاره سیستم جمع آوری و تصفیه فاضلاب اصلی شهر واقع در محدوده کمربندی و شهرک مهدی بررسی و بیان شد پروژه مد نظر تا دهه فجر تکمیل می شود.

رییس شورای اسلامی شهرستان آستارا افزود: در گذشته قول هایی به فرماندار شهرستان آستارا داده شده است که فاضلاب شهرک مهدی هفته دولت افتتاح شود که امید می رود عملی گردد اما صحبت ها این طور نشان می دهد که تا دهه فجر تکمیل می شود.

وی با اشاره به نامه نگاری های صورت گرفته از زمان شروع به فعالیت شورا در خصوص پروژه فاضلاب ادامه داد: طی 2 ساله، سه بار مدیر این اداره تغییر کرده است و به هر سه آنها اطلاع دادیم که آستارا معضل فاضلاب دارد و به هر صورتی که می شود باید برطرف شود اما متأسفانه به هیچیک از نامه ها جواب داده نشد و چشم پوشی کردند.

کمالی بیان کرد: معضل فاضلاب در آستارا بسیار جدی است و موضوع دیگر فاضلاب واقع در محدوده کمربندی است که کارشناسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه ویژه مسئولان به حل مشکل فاضلاب آستارا

لزوم نگاه ویژه مسئولان به حل مشکل فاضلاب آستارا