مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:312023-07-12ورزشي

حجاب اسلامی مانع درخشش ورزشکاران نیست


شهرکرد_مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حجاب مانع درخشش ورزشکاران نیست و حضور مقتدرانه زنان ورزشکار ایرانی در عرصه های بین المللی با رعایت حجاب اسلامی خود گویای این امر است.

- موعود بنیادی فرد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: عرصه های بین المللی فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی میدان نمایش دین و فرهنگ کشورهای مختلف است و البته حضور زنان در این عرصه می تواند گویای بسیاری از ارزش های حاکم بر جامعه خود باشد.

وی تصریح کرد: یکی از زیباترین و اثرگذارترین عرصه های بین المللی، میدان رقابت های ورزشی است که زنان محجبه ایرانی توانسته اند با حضور مقتدرانه خود در زمینه های مختلف ورزشی پیام اقتدار، استقلال و آزادی زنان مسلمان را به جهانیان برسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ورزشکاران این استان از عفیف ترین ها در کشور هستند و در وقایع اخیر با کمترین تنش از مشکلات عبور کردند و این نشان دهنده اصالت بالای ورزشکاران است.

بنیادی فرد با اشاره به ضرورت حفظ حجاب و عفاف تاکید کرد: حجاب و عفاف فقط مختص بانوان نیست، حجاب چشم، رفتار و گفتار نیز باید توسط همه افراد جامعه اعم از آقایان و بانوان مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب اسلامی مانع درخشش ورزشکاران نیست

حجاب اسلامی مانع درخشش ورزشکاران نیست