مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-04حوادث

3 شبانه روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها


قتل عام خونین 4 مرد در کوهستان/ قیمت مرغ جان گرفت/ راز مظلومیت 2 کودک آبادانی/ قتل شرور قمه به دست در کرج/ خراش روی صورت برادر پرده از راز قتل خواهر برداشت/ شگرد های رمزآلود باند زنان جیب بر!/ 3 شبانه روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (سه شنبه سیزدهم تیر ماه سال 1402تابناک اجتماعی) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  قتل عام خونین 4 مرد در کوهستان درگیری خانوادگی در کرمانشاه منجر به تیراندازی مرگبار شد که در این حادثه 4 نفر به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید قیمت مرغ جان گرفت جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس از وقوع یک فقره قتل در بخش مرزن آباد چالوس خبرداد و گفت: این حادثه بر اثر مشاجره بر سر قیمت گوشت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به قتل مرغ فروش شد.

بیشتر بخوانید راز مظلومیت 2 کودک آبادانی مرد بی رحم که برادرزاده هایش را در یک ماجرای انتقام جویانه به قتل رسانده بود اسکلت های بچه ها را در حیاط خانه پدرش رها کرد.

بیشتر بخوانید قتل شرور قمه به دست در کرج جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: در درگیری بین دو جوان در محله اسلام آباد کرج یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شبانه روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها

3 شبانه روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها