مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-03بين الملل

گاتیلوف: روسیه از راهکار سیاسی و دیپلماتیک برای بحران اوکراین استقبال می کند


نماینده دائم روسیه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو گفت، روسیه نسبت به حل وفصل سیاسی و دیپلماتیک بحران اوکراین همچنان درها را باز نگه می دارد اما چشم اندازهای آن به دلیل موضع کی یف و متولیان غربی اش که بر روی یک راهکار نظامی قمار می کنند، - "نسبتا غیرممکن" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، گنادی گاتیلوف نماینده دائم روسیه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو طی مصاحبه ای با روزنامه روسی ایزوستیا بیان کرد: روسیه درها را به روی یک راهکار سیاسی و دیپلماتیک برای بحران اوکراین همچنان باز نگه می دارد اما چشم اندازهای این سناریو نسبتا غیرممکن است زیرا کی یف و متولیان غربی اش به قمار درخصوص زور و اجبار نظامی ادامه می دهند.

این دیپلمات افزود که تاکنون هیچ پیام مهمی از سوی سازمان ملل و آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان مبنی بر اینکه می توانند نقشی سازنده ای در حل وفصل این بحران داشته باشند، دریافت نکرده است.

گاتیلوف در ادامه تصریح کرد: تلاش های سازمان ملل درباره اوکراین به خاطر عدم تمایل به گوش دادن به نظرات ما یا گروه های دیگر فلج شده است.

در واقع غرب این سازمان و همچنین مجمع عمومی را به بستری برای ابراز اتهامات بی اساس علیه روسیه و گمانه زنی های مکرر درباره بحران اوکراین تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاتیلوف: روسیه از راهکار سیاسی و دیپلماتیک برای بحران اوکراین استقبال می کند

گاتیلوف: روسیه از راهکار سیاسی و دیپلماتیک برای بحران اوکراین استقبال می کند