مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-10سياسي

استقرار هیات بازرسی در سازمان ملی استاندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، محمد مهدی بلندیان سرپرست معاونت سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در جلسه معارفه هیات بازرسی در سازمان ملی استاندارد با رییس، - سرپرست معاونت سیاسی و قضایی سازمان بازرسی در مراسم معارفه هیات بازرسی در سازمان ملی استاندارد گفت: تکالیف قانونی سازمان استاندارد در خصوص آلودگی هوا، خودرو، ساماندهی مشتقات نفتی و کالا های اساسی باید در اولویت اصلی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، محمد مهدی بلندیان سرپرست معاونت سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در جلسه معارفه هیات بازرسی در سازمان ملی استاندارد با رییس، معاونین و مدیران این سازمان دیدار کرد.

وی ضمن تبریک عید ولایت، عید غدیرخم و میلاد با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) گفت: با حضور جوانان انقلابی و مدیران ارزشی شاهد تغییر و تحول در اغلب دستگاه های اجرایی کشور و بخصوص در سازمان های حاکمیتی همچون سازمان ملی استاندارد هستیم.

بلندیان افزود: قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد که در 60 ماده در سال 96 به تصویب رسیده است، یک سند راهبردی با اختیارات جامع در جهت اعتلای سطح کیفی و مقوم جایگاه والای سازمان استاندارد است و از سوی دیگر با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار هیات بازرسی در سازمان ملی استاندارد

استقرار هیات بازرسی در سازمان ملی استاندارد