مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-02اقتصادي

از اشتباه درباره آنتالیا تا بی بندوبار نبودن توریست


رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران، ممنوعیت پروازهای ایرانی به آنتالیا را یک سیاست غلط دانست و درباره انتقادهایی که به سفر روس ها به ایران می شود، - رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران، ممنوعیت پروازهای ایرانی به آنتالیا را یک سیاست غلط دانست و درباره انتقادهایی که به سفر روس ها به ایران می شود، گفت: توریست به معنی بی بند و باری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حرمت الله رفیعی درباره فرصت سوزی هایی که پروازهای واسطه در صنعت گردشگری به وجود آورده است، به تجربه ناموفق و پرچالش ممنوعیت پروازهای ایرانی به مقصد آنتالیا اشاره کرد و افزود: ممنوعیت پروازهای ایرانی به آنتالیا فقط مشمول هزینه اضافی و مشقت مسافران شده است.

بارها در این باره با بخش دولتی و نهادهای امنیتی مکاتبه کردم که از این سیاست غلط برگردند؛ چرا که این تصمیم فقط پروازهای ترکیه را منتفع کرده است.

چرا مردم ایران باید هزینه آباد کردن شهرهای کوچک ترکیه را بدهند، درحالی که برای رسیدن به یک مقصد به سختی و مشقت بیفتند؟ رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران در ادامه به مذاکراتی که اخیرا با بخش گردشگری روسیه انجام شده است، اشاره کرد و افزود: این مذاکرات زیر نظر دولت روسیه با وزیر توسعه اقتصاد این کشور انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اشتباه درباره آنتالیا تا بی بندوبار نبودن توریست

از اشتباه درباره آنتالیا تا بی بندوبار نبودن توریست