مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-10سياسي

هزینه اظهارات «عبدالحمید» را چه کسی پرداخت می کند؟


مرور صحبت های «عبدالحمید» در هشت ماه گذشته، بسته ای کامل از تحریک احساسات، سیاه نمایی و القای ناامیدی را پیش روی مخاطب می گذارد،اما هزینه اظهارات «عبدالحمید» را چه کسی پرداخت می کند.

- زاهدان-مرور صحبت های عبدالحمید در هشت ماه گذشته، بسته ای کامل از تحریک احساسات، سیاه نمایی و القای ناامیدی را پیش روی مخاطب می گذارد،اما هزینه اظهارات عبدالحمید را چه کسی پرداخت می کند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها؛ سروش خالقی*: مرور صحبت های مولوی عبدالحمید در هشت ماه گذشته، بسته ای کامل از تحریک احساسات، سیاه نمایی، القای ناامیدی و تلاش برای ایجاد التهاب پیش روی مخاطب می گذارد؛ سخنان فردی که در سایه امنیت داخلی برای برهم زدن همان امنیت تلاش می کند! وقتی پس از آشوب آفرینی عده ای مشخص که اهداف روشنی دارند، از زاویه ای احساسی و تهییجی خواسته های خود را بیان می کنید، این یعنی قلب واقعیت برای بهره برداری از عواطف پاک عموم جامعه و استفاده ابزاری از آنان به گونه ای که حتی خودشان نیز چنین تصوری نداشته باشند.

پاییز 1401 آغاز اعتراضاتی بود که رفته رفته شکل اغتشاش و آشوبگری به خود گرفت، جوانان و نوجوانان را درگیر و خسارت هایی به کشور و جامعه تحمیل کرد، در این میان که اپوزیسیون خارجی با تمام توان و صرف هزینه های کلان به دنبال ضربه به نظام اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه اظهارات «عبدالحمید» را چه کسی پرداخت می کند؟

هزینه اظهارات «عبدالحمید» را چه کسی پرداخت می کند؟