مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-01سياسي

پیام بازگشایی مرز شوشمی وجود امنیت و آرامش در منطقه است


استاندار کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز مسافری شوشمی، گفت: پیام بازگشایی مرز شوشمی وجود امنیت و آرامش در منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی شامگاه جمعه در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز مسافری شوشمی در شهرستان پاوه، اظهار کرد: بازگشایی مرز شوشمی مطالبه 40 ساله مردم منطقه بود که پس از سالیان طولانی محقق شد اما پیش از آن این مرز فعالیت تجاری خود را داشته است.

وی افزود: بازگشایی مرز مسافری شوشمی از وعده های رییس جمهور به مردم اورامانات بود که محقق شد و هم اکنون تبادل تجاری، اقتصادی، فرهنگی و تردد مسافر از این مرز در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برخورداری از مرز یک فرصت و مزیت برای استان کرمانشاه محسوب می شود، تصریح کرد: مجموعه تولیدات صنعتی و کشاورزی استان اگر به بازارهای عراق راه پیدا کند قطعاً رشد تولید و ثروت آفرینی را برای مردم استان کرمانشاه به همراه خواهد داشت و تردد مسافران عراقی نیز رونق گردشگری را به دنبال دارد.

صحرایی بیان کرد: اما پیام مهم بازگشایی مرز شوشمی برای همگان به ویژه بدخواهان ملت ایران پیام دوستی، مودت و امنیت در منطقه است و بازگشایی شوشمی علاوه بر مزیت برای استان برای مردم عراق نیز مفید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام بازگشایی مرز شوشمی وجود امنیت و آرامش در منطقه است

پیام بازگشایی مرز شوشمی وجود امنیت و آرامش در منطقه است