مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-05پزشكي

از یک سرخ کن بدون روغن چه کارهایی بر می آید؟


چند سالی است که استفاده از سرخ کن های بدون روغن جای خود را در آشپزخانه ها باز کرده اند، از جمله مزایایی که سرخ کن بدون روغن از آن برخوردار است این است که شما میتوانید بسیاری از مواد غذایی که برای آماده سازی نیاز به سرخ شدن در روغن دارند را بدون روغن و یا .

- چند سالی است که استفاده از سرخ کن های بدون روغن جای خود را در آشپزخانه ها باز کرده اند، از جمله مزایایی که سرخ کن بدون روغن از آن برخوردار است این است که شما میتوانید بسیاری از مواد غذایی که برای آماده سازی نیاز به سرخ شدن در روغن دارند را بدون روغن و یا با کمترین میزان روغن ممکن سرخ کرده و در نهایت یک سرخ کردنی با کیفیت و خوشمزه را آماده نمایید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از لوازم خونگی، تا انتها این مطلب با ما همراه باشید تا در این خصوص که با یک سرخ کن بدون روغن چه غذاهایی می توان سرخ کرد اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

سیب زمینی سرخ کرده پرطرفدار سیب زمینی سرخ کرده یکی از جمله سرخ کردنی های محبوبی است که از کودک تا بزرگسال عاشق آن هستند و محبوبیت آن نزد سنین مختلف را نمی توان انکار کرد.

همان طور که می دانید سیب زمینی برای آن که سرخ شود روغن بسیاری نیاز خواهد داشت که بخش اعظمی از آن نیز جذب بافت آن شده و در نهایت وارد بدن شده و همین دلیل سبب شده است تا سیب زمینی سرخ کرده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یک سرخ کن بدون روغن چه کارهایی بر می آید؟

از یک سرخ کن بدون روغن چه کارهایی بر می آید؟