مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-05سياسي

کتابخانه ملی پارکینگ مخصوص اعضا ندارد


سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران پس از انتشار خبری در فضای مجازی درباره سرقت از خودروها در پارکینگ کتابخانه ملی با تکذیب این خبر اعلام کرد این سازمان پارکینگی مخصوص اعضای کتابخانه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران پس از انتشار خبری در فضای مجازی درباره سرقت از خودروها در پارکینگ کتابخانه ملی با تکذیب این خبر توضیحاتی ارائه کرده است.

در اطلاعیه مربوط به این ماجرا چنین آمده است: پس از انتشار خبر مبنی بر سرقت از خودروهای شخصی در خیابان های اطراف کتابخانه ملی و بیان این مطلب که این دزدی ها در پارکینگ این سازمان انجام شده ؛ جهت روشن شدن موضوع و رفع شبهات به استحضار افکار عمومی می رساند سازمان اسناد و کتابخانه ملی پارکینگ مخصوص اعضای کتابخانه ندارد و محل توقف ماشین ها که در بلوارهای شهری و معابر عمومی قرار دارد و مانند دیگر خیابان های عمومی شهر تهران می باشد و سازمان اسناد و کتابخانه ملی اختیاری در خصوص این بلوار و معابر عمومی ندارد.

البته با عنایت به دغدغه اعضا محترم کتابخانه ملی، در سنوات گذشته مکاتباتی با مسئولان انتظامی در خصوص ایجاد ایستگاه های پلیس در مجاورت کتابخانه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ملی پارکینگ مخصوص اعضا ندارد

کتابخانه ملی پارکینگ مخصوص اعضا ندارد