مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:302023-06-25سياسي

ضرورت ساماندهی بصری در بومهن/ با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله شود


استاندار تهران بر ضرورت ساماندهی بصری در بومهن تاکید کرد و گفت: مسئولان با ساخت و ساز غیر مجاز مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های شهر بومهن در جلسه ای که با حضور مدیران این شهر برگزار شد اظهار داشت: از آنجایی که جانشینی شورای شهر بومهن را به عهده دارم، امروز در راستای نظارت بر اقدامات صورت گرفته بازدید به عمل آوردم که در حوزه شهرداری زحمات زیادی کشیده شده و به نقطه مشخصی رسیده اند که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: بومهن ویژگی های خاص دارد و سرریز جمعیت های پیرامونی به این شهر صورت می گیرد، از این رو ارائه خدمات مطلوب به مردم اولویت دارد و کار شهرداری در این شهر جهاد گونه است، چراکه به لحاظ تمکن، فرهنگ و نیاز مردم، مشکلات متفاوتی وجود دارد و نباید فضای غنی و فقیر ایجاد شود.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی ممکن است هزینه خدمات در این شهر پایین تر باشد که باید این فضا شکسته شود و اجازه ندهید که مردم حس کنند که در منطقه کم برخوردار حضور دارند، که در این مسیر راهکارها مشخص است و با همت بلند و اقدامات جهادی باید این فضا را درست کنید.

فخاری سپس گفت: به مردم خدمت کنید و کم نگذارید، در این زمینه اولویت ها را مشخص کنید، همچنین نسبت به مقابله با ساخت و سازهای غیرمج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی بصری در بومهن/ با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله شود

ضرورت ساماندهی بصری در بومهن/ با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله شود