مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-17سياسي

رقابت در تولید و ارتقاء کیفیت خودرو با تأیید لایحه واردات خودرو


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره تأیید لایجه واردات خودرو ، گفت: تأیید نهایی لایحه واردات خودرو منتج به افزایش رقابت و ارتقاء کیفیت تولید خودرو در کشور خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی بابایی کارنامی با اشاره به تایید نهایی لایحه واردات خودرو، اظهار کرد: مسأله رونق تولید و حمایت از تولید و کار  همواره مورد مهم بوده اما این به معنای بسته بودن درب های کشور به موضوع واردات نیست و باید تعاملات جهانی در صنعت و به ویژه در حوزه خودروسازی موجب افزایش رقابت و ارتقاء کیفیت در این صنعت شود.

 وی گفت: صنعت خودروسازی هم نیازمند بازنگری و تحول در تولید است که باید با استفاده از تعاملات جهانی و تجارب صنعت خودروسازی کشورهای موفق در این صنعت الگوبرداری شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با تاکید بر اهمیت واردات منطقی خودرو در این برهه از زمان، خاطر نشان کرد: مهم ترین چالش امروز بازار خودرو عدم توازن در عرضه و تقاضا در کشور است و قطعا این مصوبه مجلس شورای اسلامی و تایید نهایی شورای نگهبان در خصوص واردات می تواند به کاهش چشمگیر قیمت های افسار گسیخته این بازار در کشور اثرگذار باشد و هم می تواند عامل ایجاد رقابت در این صنعت و ارتقاء کیفیت در تولید داخلی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت در تولید و ارتقاء کیفیت خودرو با تأیید لایحه واردات خودرو

رقابت در تولید و ارتقاء کیفیت خودرو با تأیید لایحه واردات خودرو