مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:062023-07-15اجتماعي

وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت/احتمال افزایش تصادفات


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه بیست و چهارم تیر ماه نشان از معابر و بزرگراه هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی افزود: ترافیک در معابری چون بزرگراه های، حکیم، آبشناسان، شیخ فضل الله، بابایی، یادگار، زین الدین، بابایی، امام علی (ع) و اشرفی و خیابان آزادی خلوت هستند و در بزرگراه نواب به علت خرابی خودرو نیمه سنگین است.

سرهنگ مؤمنی بیان داشت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت ها و سبقت ها، اجرای طرح جناغی ها و همچنین عدم تردد کامیون ها در ساعات روز در معابر شهری حضور دارند و با رانندگانی با دیدن خلوتی معابر ممکن است بر سرعت خودروی خود بیافزایند و باعث حادثه و تصادفات دلخراش می شوند برخورد می کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با تحقیقاتی که صورت پذیرفت مشخص شد که عبور موتور سواران از داخل تونل و عبور از بالای تونل توح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت/احتمال افزایش تصادفات

وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت/احتمال افزایش تصادفات