مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-08اقتصادي

پلاک سوم؛ راهکار کوتاه مدت برای تامین سوخت و امنیت انرژی


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: راه حل پلاک سوم به عنوان راه حل کوتاه مدت تامین امنیت انرژی عنوان شده که براین اساس خودرو با کارت آن تطبیق داده شده و فردی که سوخت گیری می کند قابل شناسایی بوده تا از این طریق سنجش پیمایش نیز انجام شود.

- مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: راه حل پلاک سوم به عنوان راه حل کوتاه مدت تامین امنیت انرژی عنوان شده که براین اساس خودرو با کارت آن تطبیق داده شده و فردی که سوخت گیری می کند قابل شناسایی بوده تا از این طریق سنجش پیمایش نیز انجام شود.

جلیل سالاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از چالش ها در این حوزه، موضوع سرور و ذخیره سازی اطلاعات است، اظهار کرد: این موضوعی است که در سطح حاکمیتی باید تعیین تکلیف شود و دولت و شورای عالی امنیت ملی هم به موضوع ورود کرده اند که امیدواریم هرچه سریع تر به نتیجه برسد.

وی با بیان این که داده ها و اطلاعات باید در اختیار وزارت راه باشد چرا که رصد و پایش خودروها از سوی این وزارتخانه صورت خواهد گرفت، گفت: اموری که در حوزه شرکت ملی پالایش و پخش بوده آغاز شده و تا به نتیجه رسیدن سامانه اقدامات به صورت دستی و خارج از مکانیزم نرم افزاری در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک سوم؛ راهکار کوتاه مدت برای تامین سوخت و امنیت انرژی

پلاک سوم؛ راهکار کوتاه مدت برای تامین سوخت و امنیت انرژی