مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-30فرهنگي

«هماهنگ»؛ دستاوردی ارزشمند در عرصه موسیقی سالم و غنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «همآهنگ» یک مسابقه استعدادیابی در زمینه سرود است که در آن گروه هایی از سراسر ایران در قالب اجرای زنده با هم به رقابت می پردازند.

-  برنامه هماهنگ کاری از مجموعه ماوا از زیرمجموعه های سازمان اوج به تهیه کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی یک مسابقه استعدادیابی در حوزه سرود است که در آن گروه هایی از سراسر ایران در قالب اجرای زنده با حضور داوران اهل فن، به رقابت می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه همآهنگ یک مسابقه استعدادیابی در زمینه سرود است که در آن گروه هایی از سراسر ایران در قالب اجرای زنده با هم به رقابت می پردازند.

این برنامه را مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) تولید کرده است.

مأوا طرح و پژوهش برای تهیه همآهنگ را در سال 1399 آغاز کرده و پیش تولید رسمی برنامه را هم از زمستان سال 1400 شروع کرده است.

این روزها نام این برنامه به واسطه اجرای گروه سرود دختران آفتاب بر سر زبان ها افتاده است، اجرایی خوب با یک موضوع اجتماعی فرهنگی در نقد خطرات، تاریکی و آشوب فضای بی در وپیکر مجازی.

سرود یک حقیقت جمعی استکارشناسان معتقدند سرود فقط یک همخوانی جمعی نیست بلکه حقیقتی جمعی است و می تواند مایه اتحاد مردم و تزریق کننده امید، هویت و معنویت به جامعه باشد، کارکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هماهنگ»؛ دستاوردی ارزشمند در عرصه موسیقی سالم و غنی

«هماهنگ»؛ دستاوردی ارزشمند در عرصه موسیقی سالم و غنی