مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-11فرهنگي

آغاز جشنواره فیلم «حوا» در قزوین


معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آغاز برگزاری جشنواره «حوا» با اکران هفت فیلم سینمایی، 15 فیلم کوتاه و هشت مستند از روز سه شنبه 20 تیر تا جمعه 23 تیر در سینما مهتاب قزوین خبر داد.

- ایسنا/قزوین معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آغاز برگزاری جشنواره حوا با اکران هفت فیلم سینمایی، 15 فیلم کوتاه و هشت مستند از روز سه شنبه 20 تیر تا جمعه 23 تیر در سینما مهتاب قزوین خبر داد.

مهدی افشار قهرمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا به همت بنیاد بین المللی گوهرشاد و با محوریت موضوع زن و خانواده، اظهار کرد: این جشنواره در 2 بخش ملی و بین المللی با شعار ما پای خانواده ایستاده ایم و با رویکرد حمایت از خانواده، لزوم شناساندن تصویر زن، بازنمایی زن مسلمان در سینمای ایران و جهان و پرداختن به زن عفیف، در قالب بلند سینمایی، کوتاه داستانی و مستند به میزبانی قزوین برگزار می شود.

وی بیان کرد: اکران فیلم های جشنواره حوا در قزوین در قالب سه باکس فیلم کوتاه و 6 باکس فیلم مستند به همراه 6 فیلم بلند سینمایی به صورت رایگان از روز سه شنبه 20 تیر تا جمعه 23 تیر در چهار نوبت از ساعت 13 تا 23 در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره فیلم «حوا» در قزوین

آغاز جشنواره فیلم «حوا» در قزوین