مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-09فرهنگي

تورج نصر: برای دوبله یک فیلم کمدی خوب گوینده نداریم


تورج نصر، بازیگر و دوبلور پیشکسوت با مرور خاطراتی از برنامه قدیمی «آقای شهروندی» جذابیت این برنامه را موضوعات روز عنوان کرد و گفت: مردم «آقای شهروندی» را دوست داشتند چون موضوعاتش به روز و جذاب بود.

- تورج نصر، بازیگر و دوبلور پیشکسوت با مرور خاطراتی از برنامه قدیمی آقای شهروندی جذابیت این برنامه را موضوعات روز عنوان کرد و گفت: مردم آقای شهروندی را دوست داشتند چون موضوعاتش به روز و جذاب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تورج نصر از دوبلورهای باسابقه تلویزیون درباره فعالیتش در حوزه دوبله گفت: بیشتر در زمینه دوبله کار کردم و خودم را یک دوبلور می دانم چون اولین کاری بود که انجام دادم.

وی افزود: دوبله پویانمایی خیلی دشوارتر از دوبله کارهای غیرپویانمایی است چون تیپ گویی کار هر کسی نیست و باید استاد این کار باشی و صدای خوبی داشته باشی که باعث جذب شنونده شود.

نصر که با شبکه خبر گفت و گو داشت، یادآور شد: مردم بیشتر صدای من را به عنوان کمدی گو می شناسند به علت اینکه صدای من طنز است و بیشتر کارهای کمدی دوبله کردم.

این بازیگر و دوبلور به برنامه قدیمی آقای شهروندی اشاره کرد و گفت: از اول تئاتر کار می کردم به خاطر علاقه ای که داشتم، بعد از انقلاب بود که کار سینما و تلویزیون انجام دادم و اولین کارم آقای شهروندی بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورج نصر: برای دوبله یک فیلم کمدی خوب گوینده نداریم

تورج نصر: برای دوبله یک فیلم کمدی خوب گوینده نداریم