مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:222023-07-05ورزشي

شناسایی و آموزش کودکان کار در بندرعباس آغاز شد


مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و مصوبه ی شورای آموزش و پرورش استان شناسایی و آموزش کودکان کار در بندرعباس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان  از شناسایی و شروع آموزش کودکان کار در بندرعباس خبرداد.

محمد قویدل در این خصوص گفت: در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری که فرمودند هیچ کودک افغانستانی، حتی مهاجرینی که به صورت غیرقانونی و بی مدرک در ایران حضور دارند، نباید از تحصیل بازبمانند و همه آنها باید در مدارس ایرانی ثبت نام شوند، و همچنین مصوبه ی شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان وتاکید استاندار محترم مبنی بر شناسایی،جذب و آموزش کودکان کار در بندرعباس، کار شناسایی و جذب دانش آموزان مذکور طی یک ماه و نیم گذشته آغاز و اکنون شاهد شروع آموزش حضوری این دانش آموزان عزیز هستیم.

  قویدل افزود: تا کنون به همت همکاران ما مجموعه  اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان و همکاری بهزیستی استان 50 کودک کار که اغلب آنها از اتباع افغانستانی هستند، شناسایی و کار تعلیم و تربیت آنان تحت نظر تعدادی از همکاران فرهنگی که از  خیرین علمی هستند آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و آموزش کودکان کار در بندرعباس آغاز شد

شناسایی و آموزش کودکان کار در بندرعباس آغاز شد