مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-22ورزشي

کرمانشاه به یک حسینیه بزرگ تبدیل شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همکاری ها و هم افزایی مسوولان و مردم در دهه اول محرم، دست به دست هم داده تا حسینیه بزرگی در استان تشکیل شود.

- حجت الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به فعال بودن هیأت های مذهبی در دهه اول محرم، از همکاری خوب نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در این ایام، از آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای در اختیار گذاشتن برخی از مدارس و سالن های ورزشی به هیأت ها تشکر و قداردانی کرد و گفت: این همکاری ها و هم افزایی دست به دست هم داده تا حسینیه بزرگی در استان تشکیل شود.

وی برای ساماندهی امورات هیات ها درخواست کرد تا در سامانه بیرق ثبت نام کنند و افزود: طبق تفاهمنامه سازمان تبلیغات کشور و سازمان جهاد کشاورزی همه هیأت های مذهبی باید در سامانه بیرق ثبت نام می کنند تا اقلام مورد نیاز ماه محرم را طبق سهمیه دریافت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: چنانچه هنوز هیأتی موفق به ثبت نام در این سامانه نشده، سعی می کنیم مشکلی پیش نیاید و اقلام محرم را در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به فعال بودن بیش از یک هزار و 100 هیأت مذهبی ثبت شده در سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: در زیر خیمه اش هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه به یک حسینیه بزرگ تبدیل شد

کرمانشاه به یک حسینیه بزرگ تبدیل شد