مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:502023-06-25سياسي

ضرورت تبلیغ و ترویج صلح وسازش در جامعه


رییس کل دادگستری استان مازندران برنقش وعاظ، اعضای شورای فرهنگی وامامان جماعت درگسترش صلح و سازش و کاهش جرائم تاکید کرد وگفت: صلح و سازش باید در جامعه تبلیغ و عملیاتی شود.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری استان مازندران برنقش وعاظ، اعضای شورای فرهنگی وامامان جماعت درگسترش صلح و سازش و کاهش جرائم تاکید کرد وگفت: صلح و سازش باید در جامعه تبلیغ و عملیاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در نشست با اعضای شورای فرهنگی استان، اظهار کرد: درنظام اسلامی بارها براهمیت قضاوت تاکید شده و قوه قضاییه درایران وجهان جایگاه مهم و رفیعی دراجرای عدالت برعهده دارد از این رو مردم توقع اجرای عدالت دارند، دراین مسیرسایرنهادها و ارگان ها نیز درکاهش جرائم و کاهش بار سنگین برمردم نقش آفرینی کنند.

رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه یکی ازبخش هایی که در اجرای عدالت به ویژه درحوزه پیشگیری ازوقوع جرم و آسیب ها می توانند همراهی کنند امامان جماعت، وعاظ و مبلغان دینی هستند، تصریح کرد: این قشر به دلیل ارتباط مستمر و نزدیک با اقشار مختلف جامعه به ویژه مبلغان مذهبی، فعالان عرصه ازطریق کلاس ها و منبرها می توانند در ذهن مردم اثرگذار بوده و با تشریح اثرات گناه وجرم، ازگرایش به بزه وانواع ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبلیغ و ترویج صلح وسازش در جامعه

ضرورت تبلیغ و ترویج صلح وسازش در جامعه