مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-17سياسي

تاکید وزیر کشور بر نقش بزرگان طوایف در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه


وزیر کشور با بیان این مطلب که برای هر استان دنبال این هستیم که زنجیره ارزش تعریف شود، افزود: یکی از موضوعات ما در راستای زنجیره ارزش بخش گیاهان دارویی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش های خوبی در این زمینه صورت گرفته و کارهای ارزشمندی شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی روز دوشنبه 26 تیرماه 1402 در حاشیه بازدید از کارخانه زرد بند و سینره واقع در روستای نرگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: موضوع زنجیره ارزش های راهبری را در وزارت کشور و استانداری ها دنبال می کنیم.

وی تاکید کرد: در کارخانه زردبند و سینره یاسوج اقدامات خوبی صورت گرفته و محصولات این واحدهای صنعتی به کشورهای اروپایی نیز صادر می شود که نشان دهنده کیفیت خوب تولیدات و محصولات آنهاست.

وحیدی یادآور شد: با توجه به ظرفیت گونه های گیاهی، می توانیم برنامه قوی داشته باشیم و تولیدات آرایشی و بهداشتی را در جهت رشد تولید و اشتغال زایی به کار گیریم.

وی در رابطه با تقسیمات کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این موضوع بررسی دقیق می شود، در سفر موضوعی در این رابطه اعلام نمی شود البته پیشنهادات در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرند.

وزیر کشور در خصوص انتخابات اسفندماه و گرفتار نشدن برخی استان ها در مسائل قومی و قبیله ای تاکید کرد: بخشی از این موضوع مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر کشور بر نقش بزرگان طوایف در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه

تاکید وزیر کشور بر نقش بزرگان طوایف در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه