مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-17سياسي

فرهنگ عاشورایی سرمشق شهدا بود


فرهنگ عاشورایی سرمشق شهدای دوران دفاع مقدس بود که با عزت تمام همچون سیدالشهدا (ع) از این نبرد عزتمند سربلند بیرون آمدند.

- نمین- امام جمعه شهرستان نمین گفت: فرهنگ عاشورایی سرمشق شهدای دوران دفاع مقدس بود که با عزت تمام همچون سیدالشهدا (ع) از این نبرد عزتمند سربلند بیرون آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عظیم اسدزاده عصر دوشنبه در اجلاسیه شهدای نمین که در سالن حجاب این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس که الهام گرفته از فرهنگ عاشورایی بود، نجات بخش این کشور و ملت از ذلت وابستگی به استکبار بود که به معنای واقعی نمایشی از شجاعت و سلحشوری فرزندان این مرز و بوم را شاهد و ناظر بودیم.

وی یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای سلامت، امنیت و دفاع از حریم ولایت و امامت را گرامی داشت و تصریح کرد: شهدا به معنای واقعی در این چهار دهه مانع از دستیابی استکبار جهانی به آرمان بلند انقلاب و امام راحل شدند و در حقیقت با خون خود این نهضت عظیم را مورد صیانت قرار دادند.

امام جمعه شهرستان نمین گفت: فرزندان رشید این ملت با تأسی به فرهنگ عاشورایی و حرکت جهادی همچون مولا و سرورشان سیدالشهدا (ع) کاری ماندگار انجام داده و این کشور را از وابستگی ها و هجمه های بیگانگان نجات دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ عاشورایی سرمشق شهدا بود

فرهنگ عاشورایی سرمشق شهدا بود