مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-25اجتماعي

بارش های رگباری 3 استان جنوبی را فرا می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی دوشنبه و سه شنبه ناپایداری های شدید فصلی و رشد ابر های همرفتی نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، - فردا دوشنبه بارش های رگباری با سطح هشدار نارنجی بخش هایی از سه استان جنوبی کشور را فرا می گیرد و پیامد های مخاطره آمیزی به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی دوشنبه و سه شنبه ناپایداری های شدید فصلی و رشد ابر های همرفتی نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان را فرا می گیرد.

این سامانه رگبار باران، رعدو برق، در برخی نقاط تگرگ و وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک به همراه دارد که سبب طغیان رودخانه های فصلی و آبگرفتگی معابر عمومی می شود.

همچنین جاری شدن روان آب، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلو های تبلیغاتی و اختلال در پرواز ها نیز برای منطقه اثر سامانه پیش بینی می شود.

توصیه می شود در بازه زمانی فعالیت سامانه از هر گونه تردد، توقف و برپایی چادر های مسافرتی در حاشیه رودخانه ها اجتناب شود.

همچنین از فعالیت های کوه نوردی، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های رگباری 3 استان جنوبی را فرا می گیرد

بارش های رگباری 3 استان جنوبی را فرا می گیرد