مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 00:202023-06-23ورزشي

مازندران قطب مهم تنیس روی میز کشور


با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور،مراسم تجلیل از برترین های تنیس روی مازندران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، مراسم تجلیل از برترین های تنیس روی میز استان مازندران، جمعه شب در بابل برگزار شد و از خانواده تنیس روی میز استان با حضور رییس فدراسیون تجلیل شد.

مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در مراسم آیین تجلیل از برترین های تنیس روی میز که در سالن همایش مخابرات بابل برگزار شد، با اشاره به موفقیت های تنیس روی میز مازندران، اظهار کرد: دست یافتن به این افتخارات کار سخت و دشواری است و این امر محقق نمی شود مگر با همت و تلاش دست اندرکاران ورزش استان.

  وی بیان کرد: برادران عالمیان و خانواده عمرانی و فاطمه یاری و نیما نقوی از افتخارات تنیس روی میز هستند که مدال های متعددی در سطح ملی، بین المللی و بعضا آسیایی کسب کردند.

  رییس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: تنیس روی میز مازندران از حضور رحمت و نعمت عالمیان این دو برادر خوشنام که نقش بسزایی در این رشته داشتند سود می برد تا جایی که تنیس روی میز در سطوح ملی و بین المللی و آسیایی می درخشد.

  قارداشی افزود: فدراسیون تنیس روی میز با 93 اعزام بین اللملی حدود 400 عضو کمیته ملی المپیک، با حضور این تعداد، افتخارات آسیایی و جهانی مختلفی کسب شد؛ اگر کمک خیرین و اسپان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران قطب مهم تنیس روی میز کشور

مازندران قطب مهم تنیس روی میز کشور