مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-09اقتصادي

عشایر 200 هزار تن گوشت در سال تولید می کنند


سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: 1.

5 میلیون نفر جمعیت عشایری در کشور داریم که 25 درصد گوشت قرمز، 38 درصد دام سبک و 35 درصد صنایع دستی کشور را تولید و تأمین می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور عشایر ایران، سیاوش احمدی میرقائد، سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: 1.

5 میلیون نفر جمعیت عشایری در کشور داریم که 25 درصد گوشت قرمز، 38 درصد دام سبک و 35 درصد صنایع دستی کشور را تولید و تأمین می کنند که نشان دهنده جایگاه ویژه آنان در تولید و اقتصاد مقاومتی است.

وی اثرات اجتماعی و فرهنگی عشایر را بی نظیر عنوان کرد و گفت: عشایر 200 هزار تُن گوشت قرمز در سال تولید می کنند و اگر 20 درصد رشد تولید گوشت قرمز داشته باشند کشور در گوشت قرمز بی نیاز می شود.

احمدی میرقائد ادامه داد: عشایر حافظان مرزها و تأمین کننده امنیت غذایی و مواد پروتیینی کشور هستند و 11 هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب کرده اند و 6 برابر میانگین سایر اقشار ایثارگری داشته اند.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه این سازمان اگرچه مطالبه گر امور عشایر است اما متولی رفع همه نیازهای عشایر نیست، گفت: بخشی از خدمات به عشایر را سازمان انجام می دهد و بخش دیگر از خدمات را سایر دستگاه ها انجام می دهند که باید سهم خود را در حمایت از عشایر ادا کنند چراکه خدمات رسانی مطلوب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر 200 هزار تن گوشت در سال تولید می کنند

عشایر 200 هزار تن گوشت در سال تولید می کنند