مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:072023-07-01سياسي

امیرآبادی: قانون در انتخاب رییس اتاق بازرگانی رعایت نشده است


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ما در جلسه با وزیر صمت بر رعایت مر قانون در انتخاب رییس اتاق بازرگانی تاکید کردیم، گفت: در مصوبه مربوط به نظارت بر انتخابات رییس اتاق بازرگانی تصریح شده که باید استعلامات مراجع اطلاعاتی و امنیتی درباره کاندیداهای .

- احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: در جلسه ای که با وزیر صمت و آقای سلاح ورزی رییس فعلی اتاق بازرگانی داشتیم آقای سلاح ورزی نامه استعلامات را برای انتخاب رییس اتاق بازرگانی به من نشان داد.

وی افزود: در این نامه که توسط حراست وزارت صمت تهیه و تنظیم شده بود نظر مراجع امنیتی و اطلاعاتی درباره صلاحیت کاندیداهای انتخاب رییس اتاق بازرگانی آمده بود و استعلام منفی اعلام شده بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: ما در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر صمت بر رعایت مر قانون در انتخاب رییس اتاق بازرگانی تاکید کردیم و در مصوبه شورای عالی مربوط به نظارت بر انتخابات رییس اتاق بازرگانی تصریح شده که باید استعلامات مراجع اطلاعاتی و امنیتی درباره کاندیداهای انتخابات ریاست اتاق بازرگانی مثبت باشد.

دهمین دوره انتخابات هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که 28 خرداد برگزار شد واکنش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرآبادی: قانون در انتخاب رییس اتاق بازرگانی رعایت نشده است

امیرآبادی: قانون در انتخاب رییس اتاق بازرگانی رعایت نشده است