مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-18سياسي

همایش عفاف و حجاب در پارس جنوبی برگزار شد


همایش عفاف و حجاب با حضور گسترده بانوان مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیران ستادی و پالایشگاهی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش بزرگ عفاف و حجاب عصر سه شنبه با حضور گسترده بانوان مجتمع گاز و با سخنرانی فاطمه مجاهد کارشناس خانواده و مسئول کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در سالن آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

حسین باغبان مدیر پالایشگاه دوم پارس جنوبی در ابتدای این برنامه ضمن خیرمقدم، نقش بانوان را در فعالیت های فرهنگی و کاری مجتمع با اهمیت برشمرد و گفت: نقش مؤثر بانوان در جبهه های کاری متفاوت مجتمع گاز زبانزد و بی بدیل است و این حضور مؤثر در امورات فرهنگی و … نیز ویژه و ستودنی است.

باغبان با اشاره به حادثه مسجد گوهرشاد مشهد بیان کرد: امروز نقش شما بانوان در تثبیت و ترویج عفاف و حجاب خاص است به نحوی که انجام این مهم مستلزم ظرافت ویژه ای است.

فاطمه مجاهد کارشناس خانواده و مسئول کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی نیز به تبیین چرایی و اثر حجاب و عفاف در خانواده و جامعه و عقبه وجود آن پرداخت.

همچنین در این برنامه که با حضور مدیر روابط عمومی مجتمع گاز، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع)، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، مشاور مدیرعامل، رییس منابع انسانی پالایشگاه دوم و جمعی از مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش عفاف و حجاب در پارس جنوبی برگزار شد

همایش عفاف و حجاب در پارس جنوبی برگزار شد